O modalitate excelenta de a ajunge rapid la oameni si ideal pentru a le capta atentia cu oferte speciale. Necostisitor si usor de utilizat.

Lucian Harhata

Manager, Impedio Group SRL


Arhiva
Septembrie 2011 Februarie 2011 Martie 2011

Urmareste-ne pe Twitter

Devino Fanul Nostru
blog post image

Orice companie poate implementa o campanie de succes de marketing mobil urmand doar 10 sfaturi.

Iata sfaturile noastre pentru a te ajuta sa stai in fata concurentei:

1. Apel la actiune
Asigura-te ca motivul pentru care ai trimis SMS-ul este clar. Vrei ca destinatarul sa actioneze in urma SMS-ului tau, asa ca spune-i ce trebuie sa faca pentru a beneficia de informatiile ce tocmai i-au fost trimise.

2. Data
Alege cu grija data cand decizi sa trimiti SMS clientilor tai. Daca doresti sa genereze intr-o actiune sau intr-un raspuns, atunci asigura-te ca lasi clientilor tai suficient timp in timpul zilei pentru a face acest lucru. Poti utiliza, de asemenea, functia de programare a SMS-urilor incorporata in platforma WhoSMS pentru ca mesajele tale sa fie trimise din timp.

3. Pastreaza mesajul scurt
Un singur mesaj SMS este format din 160 de caractere. Pentru ca o campanie SMS sa fie cat mai rentabila, trebuie sa iti alegi cu atentie cuvintele. Pune punctul pe "i" imediat: beneficiul sau recompensa pentru destinatar trebuie sa fie foarte clara.

4. Evita repetarea
Asigura-te ca iti gestionezi in mod corespunzator baza de date cu clienti, pentru a evita trimiterea unui mesaj text catre aceleasi persoane. Pastreaza comunicarea proaspata si captivanta.

5. Curata-ti baza de date
Poate fi destul de costisitor sa continui sa trimiti mesaje catre numere de telefon vechi care nu mai sunt in serviciu. Asigura-te ca verifici regulat numerele iesite din serviciu si sterge-le din baza ta de date pentru a economisi timp si bani.

6. Urmareste-ti progresul
Asigura-te ca masori cat de eficienta a fost campania ta de marketing mobil, astfel inca sa o poti imbunatati si mai mult data viitoare. Cate raspunsuri ai primit? Care a fost rentabilitatea investitiei? Incearca sa trimiti diferite oferte, in diferite momente din zi sau zile ale saptamanii, sau tinteste diferite grupuri de clienti pentru a afla ce functioneaza mai bine pentru tine si afacerea ta.

7. Mareste-ti lista de clienti cu mecanismul de inscriere in programul de marketing mobil
Foloseste un cuvant cheie (ex. Trimite SHOP la 1868 pentru a primi ultimele noutati si oferte de la Best Beauty Shop) pentru a mari lista de clienti care aleg sa primeasca ofertele tale SMS. Afiseaza textul de inscriere peste tot in magazinul/localul/spatiul tau si vei mari cu usurinta lista de abonati inscrisi in programul tau de marketing mobil. Marketingul prin SMS poate fi daunator pentru imaginea companiei tale daca mesajul text este trimis catre cineva care nu l-a solicitat. Protejeaza reputatia companiei tale asigurandu-te ca toti destinatarii mesajelor text ti-au permis sa comunici cu ei.

8. Respecta mecanismul de dezabonare
Include o simpla optiune de dezabonare de la programul tau de marketing mobil. Asigura-te intotdeauna ca ai facut clar clientilor tai faptul ca pot opri primirea mesajelor de la tine in orice moment.

9. Trimite mesajele tale direct la tinta (targetate)
Asigura-te ca destinatarul mesajului va fi interesat in ceea ce ai de oferit. Nu ar avea nici o logica sa trimiti unei echipe de rugby SMS cu oferta "2 rujuri la pret de 1".

10. Personalizeaza SMS-urile
Utilizeaza facilitatea noastra de personalizare a fiecarui mesaj in parte si introdu pentru fiecare client variabile ca: nume, prenume, varsta, data programarii, etc. sau orice alt detaliu pentru ca mesajul sa fie special. De asemenea, pentru un impact maxim poti personaliza expeditorul mesajului astfel incat mesajul sa fie livrat ca venind de la numele companiei tale.