O modalitate excelenta de a ajunge rapid la oameni si ideal pentru a le capta atentia cu oferte speciale. Necostisitor si usor de utilizat.

Lucian Harhata

Manager, Impedio Group SRL


Arhiva
Septembrie 2011 Februarie 2011 Martie 2011

Urmareste-ne pe Twitter

Devino Fanul Nostru
blog post image

WhoSMS.ro este partener al celui mai important eveniment in domeniul comunicatiilor mobile din Europa de Est ce va avea loc in perioada 26 - 28 septembrie 2011 la World Trade Center in Bucuresti si anume Eastern European Mobile Monday Developer Summit.

Potrivit organizatorilor, Eastern European Mobile Monday Developer Summit isi propune sa expuna noi modalitati de comunicare, zona de mobile fiind partea cea mai importanta in strategiile de comunicare in viitor.

In cadrul summitului vor avea loc conferinte, workshop-uri, o zona expozitionala cu acces liber pentru public si sesiuni interactive, precum si un showcase de aplicatii mobile, AppCircus, care va avea loc in ziua a doua a evenimentului si va fi deschis pentru toate platformele.

Cei interesati pot inscrie pana la doua aplicatii la AppCircus. Dintre toti cei inscrisi online, vor fi selectate zece aplicatii care vor fi prezentate in cadrul evenimentului. In final, o singura aplicatie va fi nominalizata la selectia pentru Mobile Premier Awards, care va avea loc in timpul Mobile World Congress din Barcelona 2012.

Agenda Eastern European Mobile Monday Developer Summit va cuprinde trei teme principale pe parcursul celor trei zile:

  • Mobile Augmented Version
  • Mobile Development
  • Accelerate Innovation si Droidcon (conferinta dedicata platformei Android)

Printre speakerii prezenti la eveniment se numara:

  • Sanyu Kiruluta, Team Lead for Developer Relations - EMEA at Research In Motion
  • Erik Hellman, Research Manager - Sony Ericsson Labs
  • Eric Reiss, CEO - FatDUX Groupm
  • Raimo van der Klein, CEO - Layar
  • Matthias Schodits, Managing Director - YOC CEE GmbH

Daca esti student si vrei sa vii la eveniment, foloseste codul STUD_EEMoMo pentru a obtine gratuit bilete pe site-ul http://mobilemondaysummit.com/.

Pentru mai multe informatii si inscrieri, va rugam sa accesati http://mobilemondaysummit.com/

blog post image

Marketingul prin SMS este rentabil, are o rata de raspuns de neegalat si ce este cel mai important - functioneaza. De ce sa nu utilizezi un serviciu de trimis SMS-uri precum WhoSMS pentru a comunica cu clientii tai ? In cazul in care nu utilizezi, cel mai probabil este pentru ca nu ai creat inca o baza de date cu numerele de telefon ale clientilor tai.

Fiecare companie ce pune accent pe relatiile cu clientul si are o strategie cost-eficienta de marketing ar trebui sa stranga informatii detaliate de contact cu privire la clientii sai - si apoi sa le foloseasca responsabil astfel incat clientii sa se simta apreciati, nu hartuiti.

1. Prestatorii de servicii - profitati de avansul pe care il aveti
Companiile ce ofera servicii au adesea avantajul de a construi relatii mai personale cu clientii lor, in special cand acestea se realizeaza fata-in-fata. Dupa cum deja iti construiesti aceasta relatie si castigi increderea clientilor tai, pare un pas natural faptul ca le ceri numarul de telefon pentru a-l adauga in propria baza de date. Fii clar si subliniaza-i clientului beneficiile si in acelasi timp fii transparent spunandu-i cum ai de gand sa utilizezi informatiile - de exemplu: "As dori sa utilizez numarul dvs. de mobil pentru a trimite memento-uri despre programare si ocazional oferte speciale si informatii de afaceri".

2. Ofera beneficii suplimentare
Daca doresti sa construiesti o baza de date rapid, atunci ofera-le oamenilor un motiv sa se inscrie in programul tau de marketing prin SMS. Unele din marile companii de telecomunicatii au facut acest lucru - gandeste-te de exemplu la campania "Orange Film", in care oamenii trimit SMS cu textul "FILM" in fiecare miercuri pentru a primi doua bilete la pretul unuia. Nu doar companiile mari pot profita de aceste stimulente - se aplica la fel de bine si pentru firmele mai mici.

3. Usureaza inscrierea clientilor
Daca doresti ca actualii si potentialii clienti sa se inscrie in programul tau de marketing prin SMS, atunci asigura-te ca stiu totul despre acest program. De cele mai multe ori unele initiative esueaza deoarece compania nu comunica in mod corespunzator bazei de clienti disponibilitatea si avantajele programului. Deci, asigura-te ca site-ul tau afiseaza intr-un mod proeminent procedura si beneficiile inscrierii.in programul de marketing prin SMS; daca ai un spatiu fizic (local) sau materiale promotionale (print) utilizeaza-le pentru a face cunoscut programul si modalitatea de inscriere. La fiecare etapa aminteste-ti de punctul 2 de mai sus - ofera beneficii suplimentare - si vei face progrese mult mai bune.

4. Nu pierde nici o oportunitate de a obtine datele potentialilor clienti
Datele persoanelor fizice si juridice cu care nu ai o relatie de tranzactionare pot fi cel mai greu de colectat si adugat in baza de date. Numerele de telefon nu sunt disponibile pentru a fi achizitionate ca date de afaceri si esti "legat" prin lege, care spune ca potentialii clienti nu pot fi ofertati prin SMS pentru scopuri de marketing decat in cazul in care acestia si-au dat acordul expres pentru acest lucru. Prin urmare, ori de cate ori un potential client contacteaza firma ta - fie prin e-mail, prin intermediul site-ului, prin telefon sau in persoana - concepe o procedura de colectare a datelor, ca parte din structura ta de comunicare, si care capteaza printre alte informatii cheie si numerele de telefon. Aminteste-ti insa ca trebuie precizat potentialilor clienti faptul ca numarul de telefon poate fi utilizat in scopuri de marketing. Inca o data, daca asociezi inscrierea cu un beneficiu vei avea o rata mult mai buna de colectare a numerelor de telefon.

5. Incearca un sistem de afiliere
Oamenii adora sa impartaseasca prietenilor si familiei informatii despre oferte si beneficii. Deci, de ce sa nu combini aceste trasaturi si sa generezi un sistem de afiliere prin SMS? Poti crea cupoane unice de reducere si sa incurajezi actuala baza de date de contacte sa trimita cuponul de reducere mai departe catre propriile lor contacte - astfel creezi clienti noi si in acelasi timp iti maresti baza de date. Chiar mai bine, cand un client nou utilizeaza un cupon de reducere, poti identifica persoana din partea careia a venit recomandarea si astfel poti premia persoana respectiva sau pur si simplu sa ii trimiti un SMS de multumire: "Multumim pentru recomandare" - stimuland-l sa recomande in continuare.

Folosind servicii SMS oferite de WhoSMS.ro, companiile de orice dimensiune si din orice locatie pot fideliza si aborda clientii in diferite feluri.

Cu mici modificari in modul in care colectionezi informatiile despre clienti, poti avea in curand o vasta baza de date cu care sa operezi in vederea marketingului prin SMS - si printr-o abordare responsabila a clientilor, baza ta de date va continua sa creasca.

blog post image

Orice companie poate implementa o campanie de succes de marketing mobil urmand doar 10 sfaturi.

Iata sfaturile noastre pentru a te ajuta sa stai in fata concurentei:

1. Apel la actiune
Asigura-te ca motivul pentru care ai trimis SMS-ul este clar. Vrei ca destinatarul sa actioneze in urma SMS-ului tau, asa ca spune-i ce trebuie sa faca pentru a beneficia de informatiile ce tocmai i-au fost trimise.

2. Data
Alege cu grija data cand decizi sa trimiti SMS clientilor tai. Daca doresti sa genereze intr-o actiune sau intr-un raspuns, atunci asigura-te ca lasi clientilor tai suficient timp in timpul zilei pentru a face acest lucru. Poti utiliza, de asemenea, functia de programare a SMS-urilor incorporata in platforma WhoSMS pentru ca mesajele tale sa fie trimise din timp.

3. Pastreaza mesajul scurt
Un singur mesaj SMS este format din 160 de caractere. Pentru ca o campanie SMS sa fie cat mai rentabila, trebuie sa iti alegi cu atentie cuvintele. Pune punctul pe "i" imediat: beneficiul sau recompensa pentru destinatar trebuie sa fie foarte clara.

4. Evita repetarea
Asigura-te ca iti gestionezi in mod corespunzator baza de date cu clienti, pentru a evita trimiterea unui mesaj text catre aceleasi persoane. Pastreaza comunicarea proaspata si captivanta.

5. Curata-ti baza de date
Poate fi destul de costisitor sa continui sa trimiti mesaje catre numere de telefon vechi care nu mai sunt in serviciu. Asigura-te ca verifici regulat numerele iesite din serviciu si sterge-le din baza ta de date pentru a economisi timp si bani.

6. Urmareste-ti progresul
Asigura-te ca masori cat de eficienta a fost campania ta de marketing mobil, astfel inca sa o poti imbunatati si mai mult data viitoare. Cate raspunsuri ai primit? Care a fost rentabilitatea investitiei? Incearca sa trimiti diferite oferte, in diferite momente din zi sau zile ale saptamanii, sau tinteste diferite grupuri de clienti pentru a afla ce functioneaza mai bine pentru tine si afacerea ta.

7. Mareste-ti lista de clienti cu mecanismul de inscriere in programul de marketing mobil
Foloseste un cuvant cheie (ex. Trimite SHOP la 1868 pentru a primi ultimele noutati si oferte de la Best Beauty Shop) pentru a mari lista de clienti care aleg sa primeasca ofertele tale SMS. Afiseaza textul de inscriere peste tot in magazinul/localul/spatiul tau si vei mari cu usurinta lista de abonati inscrisi in programul tau de marketing mobil. Marketingul prin SMS poate fi daunator pentru imaginea companiei tale daca mesajul text este trimis catre cineva care nu l-a solicitat. Protejeaza reputatia companiei tale asigurandu-te ca toti destinatarii mesajelor text ti-au permis sa comunici cu ei.

8. Respecta mecanismul de dezabonare
Include o simpla optiune de dezabonare de la programul tau de marketing mobil. Asigura-te intotdeauna ca ai facut clar clientilor tai faptul ca pot opri primirea mesajelor de la tine in orice moment.

9. Trimite mesajele tale direct la tinta (targetate)
Asigura-te ca destinatarul mesajului va fi interesat in ceea ce ai de oferit. Nu ar avea nici o logica sa trimiti unei echipe de rugby SMS cu oferta "2 rujuri la pret de 1".

10. Personalizeaza SMS-urile
Utilizeaza facilitatea noastra de personalizare a fiecarui mesaj in parte si introdu pentru fiecare client variabile ca: nume, prenume, varsta, data programarii, etc. sau orice alt detaliu pentru ca mesajul sa fie special. De asemenea, pentru un impact maxim poti personaliza expeditorul mesajului astfel incat mesajul sa fie livrat ca venind de la numele companiei tale.